CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, March 24, 2012

Khabar Abyadh

Dear blog,

24th Mac 2012 - saturday

Keputusan test yang aku sendiri tak confident sebab tak baca "betul2" topik tu dah keluar.. gulpp~ tangan kaki memang seram sejuk..memang awal-awal lagi dah aku pasrah dengan apa jua markah yang aku dapat...huhu ~i entered Dr. Adil's room. Beliau ni jenisnya senang diajak berbicara apatah lagi i'm the only man in my batch. Dr. Adil cakap tahniah kat aku.. heran tergamam jugaklah aku seketika.. dia tunjukkan paper jawapan aku dan cakap aku score paling highest antara semua.. "Eh.. betul kah ni ?" hehe.. bersyukur sangat-sangat, berkat hadir tiap lecture beliau and fokus. Tuhan tunjukkan aku jalan semasa menjawab soalan 1 yang aku tak konfiden gilerr.. Dr. Adil cakap aku dapat full mark..

Subjek Dr. Cherchel and subjek Dr. Kamal pun Alhamdulillah aku score jugak dengan markah paling tertinggi daripada semua rakan-rakan lain~

Cabaran di hadapan aku sekarang ialah final exam lagi sebulan..terus-terang persediaan aku belum cukup kuat tambahan sekarang ada dugaan yang menghambat...biasalah..tak semua waktu percintaan ini manis..kekadang bergelora yang tak tercapai akal =) tapi aku bertawakal ~ ku cuba untuk lebih bertenang.. kerana cita-cita ku kini untuk mengulangi kejayaan ku seperti di semester satu lepas dengan full point 4.0 dalam exam~
-aku berjanji akan lebih bersedia untuk final exam akhir April ni and akan kurangkan lepak dengan FB hehehe-

0 comments: