CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, March 14, 2012

Curhat Kejapp~

Dear blog,


14th March 2012 - Wednesday

My 2 oral exams went well. Alhamdulillah, i got full marks on both !! =) This morning i had a written test on Linguistic but sadly i didn't do my best.. sedihh wooo~ the 2 questions i answered them beautifully tapi 1 soalan yang ada anak-anak soalan, tu yang hancusss...i skipped that topic coz nampak macam tak important sangat.. pengajaran berguna for me.. =( hopefully my pensyarah tak strict marking my paper.. Ameen ameen.... full marks 20 !! the marks i'll obtained will be added semua-semua dengan my coursework...uwaaaaaa~lepas ni mesti more careful and ready..

Tomorrow ada another test subjek Dr. Cherchel.. markah dierr 12 marks.. i must get full marks !! doa-doakan lah yerrr..... TQ.. till then....

0 comments: