CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, March 22, 2012

Antara Tazkirah & Sindiran ? ermm......

Dear blog,


22th Mac 2012 - Thursday

"saya cuma memindahkan kata-kata indah/tazkirah dari website/hukama untuk berkongsisama wf pecinta FB tanpa sebarang prasangka buruk atau niat tersurat~namun barangkali niat saya itu telah disalaherti =) takper lah... saya redha & ikhlaskan ..... "

Kata-kata indah dan tazkirah i copied it from a fanpage yesterday morning was :

"Cintailah seseorang kerana kekurangannya, kerana suatu saat nanti kamu akan bahagia dengan kelebihannya…dan jangan pernah mencintai seseorang dengan kelebihannya, kerana suatu saat nanti kamu pasti kecewa ketika kamu tahu kekurangannya"

Sekarang nilailah...ayat dari baris manakah yang membuatkan saya disalah anggap buruk. Struktur ayat manakah yang berbisa walhal kata-kata ini cuma untuk saya kongsikan bersama kerana ianya cukup puitis & indah....ia bukan dari kalam saya..jauh sekali saya sunting kalimah di dalamnya...perenggan yang ringkas ini bukan berbaur menghina apatah lagi merendah-rendahkan kredibiliti sesiapapun.. tapi macam saya katakan, saya redha & ikhlaskan......... -peace-


0 comments: