CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, February 17, 2012

Aku Bukannya Sempurna...

Dear blog,


Aku bukanlah sempurna seperti yang disangkakan..walaupun ramai yang mengkagumiku.. kepintaranku.. paras rupaku.. fizikalku.. (dakwaan mereka) tapi itu semua bukan tiket untuk meLabel aku sebagai seorang perfectionist !!

Aarghhh~ kekadang aku rimas dengan 'expectation' ramai orang terhadap aku.. Setiap langkahku jadi perhatian..kekurangan ku menjadi bahan cerita yang cepat menjalar.. Aku bukan selebriti atau model peragaan !!

Aku tidak pernah mencari kesempurnaan pada orang lain.. jauh sekali mengupas kelemahan mereka.. kerana aku tau aku juga tidak sempurna~ tapi aku tetap belajar to be better dari hari kelmarin.. aku bukannya memiliki "lampu aladdin" yang bisa mengubah mencorak sesuatu dalam sekelip mata...

Maka terima aku seadanya sebagaimana aku juga terima kekurangan yang ada pada orang lain..


nukilanku....

0 comments: